تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728075
شناسه : 3728075
تاریخ :
نظارت بر کمپ‌های کارگری استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نظارت بر کمپ‌های کارگری استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در سومین جلسه کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره بر ضرورت ارتقا کیفیت کمپ‌های کارگری بر ایجاد تیم‌های ویژه برای نظارت بر تحقق این مسئله تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: کمیسیون کارگری استان در دولت سیزدهم همواره با حضور میدانی و مؤثر در سطح شهرستان‌ها دغدغه‌های اساسی کارگران را دنبال کرده است و بر پیگیری مستمر تا تحقق همه مطالبات قانونی دنبال کرده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر دشمن تلاش‌های متعددی را برای ایجاد چالش در حوزه کارگری دنبال کردند که هیچگاه موفق به اجرای برنامه‌های خود نشدن و حضور گسترده و باشکوه کارگران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری موید بر همین امر است.

پورات بر ضرورت برنامه ریزی اثربخش برای برگزاری آموزش‌های تخصصی متناسب با ظرفیت‌ها و فرصت‌های شغلی موجود در سطح استان و تقویت تعامل و هم افزایی میان اداره کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی، اداره کل فنی و حرفه ای و اداره کل کار تاکید کرد.