تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3728071
شناسه : 3728071
تاریخ :
افزایش تدریجی دمای هوا در اکثر نقاط کشور اقتصاد ایران: سازمان هواشناسی اعلام کرد: پنج روز آینده در اکثر مناطق کشور به‌جز استان‌های ساحلی دریای خزر، روند افزایش دما به‌ویژه در مناطق مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی در پیش خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، باتوجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز (چهارشنبه، سوم مردادماه) در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، همچنین ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق و شمال هرمزگان و پنجشنبه در گیلان، برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان غربی، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از فردا (پنجشنبه) تا یکشنبه در ارتفاعات واقع در هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

همچنین روزهای جمعه و شنبه در برخی مناطق گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، رگبار پراکنده رخ می‌دهد. یکشنبه در گیلان، برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، مازندران، گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

امروز آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی افزایش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۹ و کمینه دمای آن ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.