تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728065
شناسه : 3728065
تاریخ :
فرماندار راور بر مدیریت مصرف برق در این شهرستان تاکید کرد اقتصاد ایران: کرمان- فرماندار شهرستان راور به اطلاعیه تغییر ساعت کاری ادارات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف ضروری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باتوجه به افزایش دما در سطح استان کرمان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، ساعات کاری ادارات شهرستان راور تغییر یافته است.

عباسی ادامه داد: این تغییر ساعات همچنین در جهت پایداری شبکه در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعت و به درخواست شرکت توزیع نیروی شمال استان کرمان بوده است.

وی افزود: در این راستا از روز دوشنبه یکم مردادماه ۱۴۰۳ تا پایان هفته، زمان کار ادارات شهرستان راور هر روز از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ است.

فرماندار شهرستان راور یادآور شد: البته روال کاری ادارات خدمات رسان در این شهرستان مانند قبل خواهد بود.

عباسی سپس تصریح کرد: به مدیران ادارات شهرستان راور تاکیده شده است تا دستور دهند در خارج از ساعت اداری کلیه سیستم‌های سرمایشی و غیر ضروری مصرف کننده برق خاموش و از خاموشی آنها اطمینان خاطر حاصل شود.

فرماندار شهرستان راور خاطرنشان کرد: همچنین از همشهریان درخواست شده است تا نسبت به خاموشی وسایل غیرضروری در ساعات اوج مصرف برق (در ساعت ۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ الی ۲۴) اقدام کنند.