تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728059
شناسه : 3728059
تاریخ :
کسر سهمیه آرد و لغو مجوز نانوایی در انتظار نانوایان متخلف زابل اقتصاد ایران: زابل_سرپرست فرمانداری ویژه زابل گفت: پس از اتمام ضرب الاجل ۱۰ روزه، کسر سهمیه آرد و لغو مجوز نانوایی در انتظار نانوایان متخلفی است که صیانت از حقوق شهروندی را رعایت نکنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی ولایتی پور صبح امروز چهارشنبه در بازدید سر زده از نانوایی‌ها که پس از ضرب العجل ۱۰ روزه به نانوایی‌ها در ۲۷ تیر ماه، انجام شد، افزود: سلامت مردم خط قرمز ما بوده و رضایت مندی آنان در بحث آرد و نان، مهمترین مقوله ارزیابی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: پیرو جلسه‌ای که هفته گذشته ۲۷ تیر ماه برگزار شد، به مردم قول بهبود و کیفیت نان در زابل را داده بودیم، در این زمینه روزانه تیم‌های بازرسی و نظارتی در این ‌منطقه اقدام به بازدید مستمر از نانوایی‌های سطح شهرستان می‌کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل ادامه داد: با توجه به آزمایش‌های صورت گرفته در زمینه آرد به این نتیجه رسیدیم که مشکلی در نوع کیفیت آرد توزیع شده در بین خبازی‌ها وجود ندارد، بنابراین نانوایی داران و خبازان باید در پخت نان با کیفیت دقت کنند، اگر مشکل از دستگاه یا مهارت خبازان بوده، هشدار می‌دهیم؛ تا پایان یکشنبه هفته پیش رو که ضرب الاجل ۱۰ روزه به اتمام می‌رسد مشکل را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: از صبح روز دوشنبه ۸ مرداد ماه اگر در بازدیدهایی که توسط تیم‌های نظارتی و بازرسی انجام می‌شود در بحث کیفیت و ارتقای نان مشکلی وجود داشته باشد قطعاً برای آن نانوایی تشکیل پرونده انجام، و برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

ولایتی پور تاکید کرد: اعمال قانون شامل جریمه کسر سهمیه آرد و لغو امتیاز نانوایی خواهد بود.