تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3728043
شناسه : 3728043
تاریخ :
مددجوی پشت نوبتی در بهزیستی شهرستان دیر نداریم اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس بهزیستی شهرستان دیر گفت: به لطف دولت شهید رئیسی مددجوی پشت نوبت نداریم و در کمتر از یک هفته افراد دارای شرایط می‌توانند تحت پوشش بهزیستی قرار گیرند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیرانوش دارایی صبح چهارشنبه در نشست با امام جمعه دیر با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در انقلاب اسلامی و سالروز تأسیس بهزیستی، اظهار داشت: مددجویان بهزیستی ولی نعمت ما هستند و ما به خدمتگزاری در این نهاد افتخار می‌کنیم.

رئیس بهزیستی شهرستان دیر افزود: تمام تلاش خود برای رفع نیازهای مددجویان بهزیستی بکار می‌گیریم با این حال شاید از نظر اقتصادی نتوانیم آن چنان به جامعه هدف کمک کنیم ولی با اخلاق و رفتار خوب سعی شده رضایت آنها را جلب کنیم.

دارایی بیان کرد: بهزیستی شهرستان دیر اکنون ۱۳ کارمند دارد و در ماه‌های آینده ۳ نیروی جدید به این اداره اضافه می‌شوند.

وی با اشاره به ارتقا سطح خدمات به مددجویان بهزیستی در سال‌های اخیر، گفت: یکی از خدمات ارزنده دولت سیزدهم افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی است.

رئیس بهزیستی شهرستان دیر عنوان کرد: به لطف دولت شهید رئیسی مددجوی پشت نوبت نداریم و در کمتر از یک هفته افراد دارای شرایط می‌توانند تحت پوشش بهزیستی قرار گیرد.

وی یادآور شد: بهزیستی تنها نهادی است که از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو حمایت می‌کند.

انعکاس خدمات دستگاه‌ها مردم را امیدوار می‌کند

امام جمعه دیر نیز در این نشست با تقدیر از خدمات ارزنده بهزیستی به جامعه هدف، گفت: باید دیدگاه کارمندان ادارات این گونه باشد که خدمت به ارباب رجوع را عبادت بدانند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: خدمات بهزیستی ابعاد گسترده‌ای دارد و این خدمات علاوه بر اینکه در نامه اعمال افراد و کارنامه نظام ثبت می‌شود، باعث امیدواری مردم به نظام اسلامی شده و تبلیغات دشمن را خنثی می‌کند.

وی بیان کرد: بخشی از تبلیغات دشمن روی مسائل و مشکلات اقتصادی مردم متمرکز شده و با برنامه‌ریزی از طریق جنگ نرم و تبلیغات گسترده سعی می‌کنند مردم را ناامید کنند.

امام جمعه دیر با گرامیداشت سالروز اولین اقامه نمازجمعه در انقلاب اسلامی، افزود: نهاد نمازجمعه و امامت جمعه همواره سعی کرده خدمات نهادها و دستگاه‌های مختلف را بیان کند.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌ها به نفع نظام اسلامی است و مایه دلگرمی دستگاه‌ها می‌شود و انتظار است مردم و دستگاه‌ها نیز متقابلاً جایگاه نمازجمعه را تقویت کنند.

حسینی با بیان اینکه نهاد نمازجمعه مرتبط با دستگاه رهبری است، گفت: حضور بیشتر مردم در نمازجمعه موجب تقویت این جایگاه شده و امام جمعه بهتر می‌تواند مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کند.