تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727978
شناسه : 3727978
تاریخ :
۱۱ اراذل‌واوباش در لرستان دستگیر شدند اقتصاد ایران: خرم‌آباد - فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۱۱ اراذل‌واوباش در این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، فرمانده انتظامی استان لرستان، چندین مرحله طرح عملیاتی و انتظامی در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا کرده است.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۶ خرده‌فروش و سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۲ کیلو ۵۵۸ گرم انواع مخدر و ۶۵۵ حبه قرص روان‌گردان کشف و ۸۲ معتاد متجاهر جمع‌آوری شد.

فرمانده انتظامی لرستان، از کشف ۲۵ هزار ۹۸۲ قلم انواع قاچاق کالا شامل لوازم منزل و آشپزخانه، آرد، البسه، سیگار، مواد خوراکی و غیره و ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش تقریبی ۶۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و توقیف تعداد ۱۰ دستگاه خودروی «شوتی» و یک دستگاه کامیون و دستگیری شش نفر دراین‌خصوص از دیگر توفیقات این طرح عنوان کرد.

سردار الهی، همچنین از دستگیری ۱۸ سارق و سه مال‌خر خبر داد و گفت: مقادیری از اموال مسروقه کشف و تحویل مال‌باختگان شد.

وی گفت: در اجرای دستور قضائی ۱۱۲ نفر و ۱۱ اراذل‌واوباش دارای سطح دستگیر و ۱۳۵ دستگاه خودرو و ۴۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.