تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727958
شناسه : 3727958
تاریخ :
کاتاروهای آذربایجان شرقی پتانسیل قهرمانی جهان را دارند اقتصاد ایران: تبریز- مربی تیم ملی کاتا کشور گفت: کاتاروهای آذربایجان شرقی پتانسیل قهرمانی جهان را دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

‌به گزارش خبرنگار مهر، احد شاهین عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی افزود: آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در بخش کاتا چهارم مرداد ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ورزشکاران باهم به رقابت خواهند پرداخت.

مربی تیم ملی کاتا ایران و از مربیان موفق آذربایجان شرقی عنوان داشت: پیش از این نیز سه بار اردوی انتخابی برگزار شده است که در مرحله پایانی ورزشکاران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در شهریور ماه به میزبانی چین و فیلیپین برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

شاهین در خصوص ورزشکاران استان حاضر در این مسابقات اذعان کرد: در کاتا تیمی رده سنی نوجوانان و جوانان متین فریمند، عطا رفیعی، علیرضا صمدی و امیرعلی میرزا زاده حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در رده سنی امید مبین جباری، و در رده بزرگسالان کاتا انفرادی صدرا شیدزی پدیده کاتا ایران و در کاتا تیمی سهند اسلامی، صدرا شیدزی، مهدی شاهین، مهدی حق نظری و یحیی پیشزری نمایندگان آذربایجان شرقی در این مسابقات خواهند بود.

مربی تیم ملی کاراته ایران با اشاره به مسابقات جهانی سال گذشته بیان داشت: در مسابقات جهانی سال گذشته موفق شدیم با حضور در شش تیم برتر مسابقات جهانی مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ اسپانیا را دریافت کنیم که اول آذرماه برگزار می‌شود و امیدواریم دست پر از این مسابقات برگردیم.

شاهین با بیان اینکه کاتارو های آذربایجان شرقی پتانسیل قهرمانی جهان را دارند، توضیح داد: با اولین حضور در مسابقات جهانی نتیجه بسیار خوبی بدست آمد و از سال گذشته برنامه ریزی شد تا در جام جهانی سال جاری عملکرد خوبی به ثبت برسانیم و تمامی این برنامه‌ها به اجرا درآمده است.