تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727950
شناسه : 3727950
تاریخ :
۷۵ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان کشف شد اقتصاد ایران: خرم‌آباد - بیش از ۷۵ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و شهرستان مبارکه اصفهان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه خودروی سمند مطلع و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد موردنظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سمند در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی استان‌های جنوبی کشور به استان‌های مرکزی است.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به‌دست‌آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه اصفهان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

سردار الهی، تصریح کرد: سرانجام تیم‌های مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و شهرستان مبارکه پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی موردنظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۷۵ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و یک کیلو و ۸۰۰ تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ دراین‌رابطه، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.