تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727945
شناسه : 3727945
تاریخ :
جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به ایستگاه پایانی رسید اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان گفت:بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، با فرمت جدید برگزار شد و با رسیدن به ایستگاه پایانی نفرات برتر خود را شناخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مجید منادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد که با توجه به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی، کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد به مدت هفت روز لغو شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در پی لغو شدن فعالیت‌های این حوزه، با هماهنگی هیئت داوران و نماینده مرکز هنرهای نمایشی، جشنواره مذکور لغو و با فرمت جدید طراحی شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های پذیرفته در بخش رقابتی جشنواره موظف شدند اثر راه یافته را در شهرهای خود به اجرای عموم درآورند، تصریح کرد: به گروه‌ها فرصت داده شد تا پس از اجرا، مستندات لازم جهت دریافت کمک هزینه و ورودی جشنواره را به دبیرخانه اعلام کنند.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ادامه داد: همچنین به گروه‌های شرکت کننده به مدت ۲ هفته زمان داده شد تا آثار خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و پس از داوری‌های صورت گرفته، نتایج بخش صحنه‌ای و خیابانی مشخص شد.