تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727943
شناسه : 3727943
تاریخ :
۵۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد خوزستان آزاد شدند اقتصاد ایران: اهواز - ۵۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم «سفینه النجاه» و با تاسی از پویش «به عشق امام حسین می‌بخشم» که با حضور رئیس کل دادگستری خوزستان برگزار شد، ۵۶ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با تلاش نیکوکاران و ستاد دیه استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری خوزستان در آئین آزادسازی این زندانیان گفت: در ایامی که فضای استان خوزستان حسینی و اربعینی است، مردم و مسئولین استان در حال تدارک و مهیا شدن برای میزبانی از زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام هستند، بزرگواری مردم این استان در حوزه‌های دیگر در کمک و نوع دوستی غفلت نشده و به یاری انسان‌های گرفتار و در بند شتافتند.

علی دهقانی با تقدیر از گذشت ۸۰ میلیارد تومانی صاحبان حق، افزود: در مراسم امروز ۵۶ زندانی با بدهی بیش از ۱۹۳ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳۰ زندانی جرایم غیر عمد از سراسر استان با همت ستاد دیه و کمک خیرین با بدهی بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان نیز در این مراسم با تقدیر از خیرین و نیکوکاران استان، گفت: در حال حاضر ۲۵۰ زندانی جرایم غیر عمد در سطح زندان‌های خوزستان به دلیل ناتوانی از پرداخت بدهی در حال تحمل حبس هستند که امیدواریم مردم نوع دوست استان در قالب طرح «به عشق امام حسین می بخشم» تا اربعین حسینی زمینه آزادی این افراد گرفتار را فراهم کنند.