تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3727941
شناسه : 3727941
تاریخ :
با هر نیروی بیگانه در غزه به عنوان نیروی اشغالگر برخورد خواهد شد اقتصاد ایران: نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در لبنان اعلام کرد که فلسطینیان با هر نیروی بیگانه‌ای که در نوار غزه حضور پیدا کند به عنوان نیروی اشغالگر برخورد خواهند کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در لبنان تاکید کرد که فلسطینیان هر نیروی بیگانه‌ای را که در نوار غزه باشد اشغالگر می‌دانند و به عنوان نیروی اشغالگر با آن برخورد خواهند کرد.

همچنین عبدالهادی با اشاره به توافق گروه‌های فلسطینی در پکن گفت: موضوع جدیدی که در توافق پکن رخ داده، بافتی است که به این توافق انجامید و به صورت ویژه نبرد «طوفان الاقصی» این توافق را در پی داشته است.

نماینده جنبش حماس در لبنان افزود: نشست پکن این پیام مهم را دارد که ملت فلسطین یکپارچه است و رخ‌دادهای غزه تصمیم فلسطینیان است.

عبدالهادی ادامه داد: اظهارات بیانیه پکن مسئولیت‌های بزرگی را جهت بهره‌برداری از طوفان الاقصی و مقابله با نسل‌کشی بر دوش سران فلسطینی قرار می‌دهد.

نماینده جنبش حماس در لبنان افزود: بندهای بیانیه پکن حداقل توافق‌های گروه‌های فلسطینی را شامل می‌شود.

عبدالهادی با اشاره به نقش چین در مسئله فلسطین گفت: چین در تعامل با مسئله فلسطین بسیار جدی است؛ این موضوعی است که ما آن را لمس کردیم.