تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727933
شناسه : 3727933
تاریخ :
روزنامه اکیپ فرانسه:مذاکره استقلال با آمیان برای جذب گائل کاکوتا اقتصاد ایران: باشگاه استقلال تهران در حال مذاکره با باشگاه آمیان فرانسه برای جذب گائل کاکوتا، بازیکن ملی‌پوش کنگویی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از خبرگزاری «اکیپ» فرانسه، باشگاه استقلال تهران در حال مذاکره با باشگاه آمیان فرانسه برای جذب گائل کاکوتا، بازیکن ملی‌پوش کنگویی است. این بازیکن ۳۳ ساله که تا سال ۲۰۲۶ با آمیان قرارداد دارد، ممکن است تابستان امسال راهی ایران شود.

گائل کاکوتا که سابقه بازی در لیگ‌های مختلف اروپایی را دارد، فصل گذشته در لیگ ۲ فرانسه ۲۲ بازی برای «آمیان» انجام داد و موفق به ثبت ۶ گل و ۲ پاس گل شد. این عملکرد توجه باشگاه استقلال، یکی از مطرح‌ترین تیم‌های ایران و نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را جلب کرده است. استقلال پیش از این نیز سابقه جذب بازیکنان خارجی برجسته را دارد، از جمله شیخ دیاباته که بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ در این تیم بازی کرد.

مذاکرات برای عقد قرارداد دو ساله بین کاکوتا و استقلال در حال انجام است و انتظار می‌رود این انتقال به زودی نهایی شود. این قرارداد می‌تواند تقویت قابل توجهی برای خط حمله استقلال باشد و تجربه کاکوتا در لیگ‌های اروپایی می‌تواند به تیم در مسابقات داخلی و بین‌المللی کمک کند.

این قرارداد می‌تواند تقویت قابل توجهی برای خط حمله استقلال باشد و تجربه کاکوتا در لیگ‌های اروپایی می‌تواند به تیم در مسابقات داخلی و بین‌المللی کمک کند.