تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727900
شناسه : 3727900
تاریخ :
پیروانی: برخی‌ سقف را رعایت نکردند/ دخالتی در یارگیری ندارم اقتصاد ایران: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حقیقت این است که برخی باشگاه‌ها سقف بودجه را رعایت نکردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر گفت: تیم بزرگ و قهرمان پرسپولیس که همیشه شانس اول قهرمانی است تلاش خودش را می‌کند تا امسال هم مثل 8 سالی که 14 جام آورده، قهرمان شود.

وی در مورد برگزاری دربی در هفته ششم، گفت: فرقی نمی‌کند دربی چه زمانی برگزار شود؛ اگر قرار است قهرمان شویم باید همه بازی‌ها را خوب بازی کنیم و در نهایت قهرمان شویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اعمال سقف بودجه 325 میلیاردی توسط سازمان لیگ و اینکه برخی باشگاه‌ها توانستند بازیکنان زیادی جذب کنند، اظهار داشت: درباره سقف بودجه اگر بخواهیم به حقیقت موضوع پی ببریم، باید بگوییم یکسری‌ رعایت نکردند. حالا برخی شعار بدهند و بگویند رعایت شده است. هر کسی از پرسپولیس رفت و برای این تیم سال‌ها زحمت کشیده من به او خسته نباشید می‌گویم. بازیکن، پرسپولیس را رها نمی‌کند و به شهرستان برود. من خودم شهرستانی هستم؛ اما اینکه بازیکن پرسپولیس را رها کند تنها دلیلش رقم بالا است. مدیرعامل پرسپولیس هم گفته که سقف بودجه را به همه بازیکنان پیشنهاد داده و به نظرم یک مقدار باید منطقی به این موضوع فکر کنیم.

پیروانی در واکنش به این موضوع که در فصل جاری دخالتی در نقل‌و‌انتقالات ندارد، گفت: امسال از من نخواستند و دخالتی نداشتم. فکر می‌کنم باشگاه قبلاً با نظر اوسمار و الان هم با نظر گاریدو بازیکن جذب می‌کند و من امسال هیچگونه دخالتی نداشتم.

وی در خصوص واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها و اینکه آیا این بانک‌ها توانستند حمایت لازم را از این باشگاه داشته باشند، گفت: تشکر ویژه‌ای از بانک شهر می‌کنم. فکر می‌کنم این بانک تمام تلاشش را کرده است. من مدیران این بانک را ندیده‌ام ولی بعد از سال‌ها تمام طلب‌ها را پرداخت کرد. البته آنها هم حساب و کتاب خودشان را دارند. آرزوی من این است که پرسپولیس که این همه هوادار دارد بهتر حمایت شود. فکر می‌کنم ما با توجه به اینکه میلیون‌ها هوادار داریم، با بردمان می‌توانیم شور و نشاط زیادی را در جامعه ایجاد کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس اظهار داشت: یکسری از بازیکنان هم شاید گِله داشتند. من هم به شخصه هر بازیکنی که در تیم است را به خاطر شرایط شغلی‌ام فالو دارم و هر بازیکنی هم که می‌رود با آنها در ارتباطم. اگر بخواهم کسانی که می‌روند را فالو داشته باشم آن موقع دو، سه هزار نفر را باید فالو کنم. به خاطر اینکه روی بازیکنان تیمم مدیریت داشته باشم آنها را فالو دارم.

انتهای پیام/