تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3727858
شناسه : 3727858
تاریخ :
لاپید:نتانیاهو به دنبال بهانه برای گذراندن تعطیلات درآمریکا نباشد اقتصاد ایران: رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو باید به محض دیدار با بایدن از آمریکا به سرزمین‌ها اشغالی بازگردد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی نسبت به اقداماتی که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم باید در سفر به آمریکا انجام بدهد، اظهار نظر کرد.

رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این سخنان از نتانیاهو خواست که به محض دیدار با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا از ایالات متحده به سرزمین‌های اشغالی بازگردد.

لاپید عصر امروز سه‌شنبه با انتشار توییتی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست که به دنبال بهانه برای گذراندن تعطیلات آخر هفته در «میامی» نباشد.

همچنین رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد که نتانیاهو در جریان حضور خود در آمریکا و به ویژه سخنرانی روز چهارشنبه خود در کنگره آمریکا باید دو کار را انجام بدهد؛ یکی اینکه اعلام کند توافق مبادله اسرا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را پذیرفته است و دوم اینکه از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای حمایت کامل از رژیم صهیونیستی تشکر کند.

گفتنی است نتانیاهو قرار است فردا چهارشنبه به سخنرانی در کنگره آمریکا بپردازد.