تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727854
شناسه : 3727854
تاریخ :
روشنک: ۶۰ درصد بازی‌ها در روزهای پایانی هفته برگزار می‌شود اقتصاد ایران: مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: برگزاری تمام دیدارها در روزهای پایانی هفته قابل اجرا نیست ولی حداقل ۶۰ درصد بازی‌ها در روزهای پایانی هفته برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین روشنک در مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر گفت: امیدوارم لیگ خوب، جذاب و موفقیت‌آمیزی برای باشگاه‌ها و فوتبال ما باشد. در خلال این لیگ، لیگ قهرمانان و لیگ نخبگان را خواهیم داشت و آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشورمان در این مسابقات داریم. همچنین آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورمان داریم که باید در طول این فصل در پنجره‌های مختلف مقدماتی جام جهانی بازی‌های خود را برگزار کند. امیدوارم در پایان این فصل هم صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود برنامه‌ریزی لیگ برتر به نحوی خواهد شد که بازی ها در آخر هفته برگزار شود، گفت: همواره ما مورد قضاوت و نقد قرار می‌گیریم. بعضی از این نقدها کاملا درست است ولی گاهی نیاز است که دوستان اطلاعات بیشتری داشته باشند. خودمان خیلی تمایل داریم که همه مسابقات در روزهای پایانی هفته برگزار شود ولی محدودیت‌هایی داریم و واقعیت این است که این موضوع خیلی قابلیت اجرایی ندارد.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ پس از ارائه آمارهایی از فصول گذشته لیگ برتر گفت: یکسری تعطیلات رسمی داری که طبیعتاً در آن روزها نمی‌توانیم بازی برگزار کنیم. یکسری تعطیلات و محدودیت‌های دیگر هم داریم. حدود 22 روز به این شکل از ما گرفته می‌شود که کار ما را سخت می‌کند. یکی دیگر از محدودیت‌های ما فاصله زمانی بین دو بازی است که حداقل باید 96 ساعت باشد. این در حالی است که برخی باشگاه‌ها به این هم ایراد دارند. در انگلیس حداقل فاصله زمانی دو مسابقه دو روز است و در عربستان سه روز. همین موضوع هم برای ما محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند که نتوانیم همه بازی ها را در روزهای پایانی هفته برگزار کنیم. طبیعتاً روزهای پایانی هفته منافع اقتصادی  و معنوی زیادی برای فوتبال دارد.

روشنک عنوان کرد: تقویم کامل لیگ برتر را بعد از قرعه‌کشی لیگ نخبگان  و مشخص شدن کامل بازی‌های آسیایی اعلام خواهیم کرد. البته کمی تغییر ایجاد می‌شود که این هم طبیعی است. با این وجود قول می‌دهم حداقل 60 درصد بازی‌های لیگ برتر در روزهای پایانی هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/