تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727841
شناسه : 3727841
تاریخ :
 طرح ۱۴ مورد از مطالبات عشایر در کمیته فنی استان خراسان رضوی اقتصاد ایران: مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۴ فهرست از مشکلات عشایر شامل مسائل راه، دامپزشکی، بهداشت، فروش دام و مباحث مختلف مطرح و به کمیته فنی خراسان رضوی ظرف دو هفته آینده ارجاع خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری به همراه جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، محسن داوری فرماندار مشهد مقدس و دیگر مدیران در جمع صمیمی عشایر ارتفاعات منطقه هزار مسجد حضور یافت و ضمن رسیدگی به مطالبات این قشر شریف، با آنان دیدار کرد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این دیدار اظهار کرد: مدت زیادی بود که تصمیم داشتیم به منطقه عشایر نشین فعال در حوزه مخصوصاً دام پروری سفر و مسائل را بررسی کنیم. بر این اساس؛ امروز این توفیق فراهم شد و در جمع بزرگان عشایر این منطقه حضور پیدا کردیم.

وی ادامه داد: ۱۴ فهرست از مشکلات عشایر عزیز شامل مسائل راه، دامپزشکی، بهداشت، فروش دام و مباحث مختلف طی نشستی در حاشیه بازدید امروز مطرح و ان‌شاءالله به کمیته فنی استان ظرف دو هفته آینده ارجاع خواهد شد و مورد بررسی قرار خواهد گرفت که عمدتاً همه این موارد قابل برطرف شدن است.