تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727836
شناسه : 3727836
تاریخ :
وضعیت طرح آموزش برای اشتغال دانش‌آموختگان خراسان رضوی بررسی شد اقتصاد ایران: مشهد- آخرین وضعیت طرح آموزش برای اشتغال دانش‌آموختگان استان خراسان رضوی با حضور استاندار بررسی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین جلسه قرارگاه عملیاتی اشتغال استان به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و با حضور حسن نوری‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های عضو قرارگاه در محل دفتر استاندار برگزار شد.

هادی توانا، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در حاشیه این جلسه اظهار کرد: بررسی و رصد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد و بررسی آخرین وضعیت مصوبه هیئت وزیران در خصوص طرح آموزش برای اشتغال دانش‌آموختگان موسوم به «طرح آباد» ۲ دستور کار جلسه امروز بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی بیان کرد: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و ظرفیت‌های این دانشگاه ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای ذیل قرارگاه اشتغال استان با موضوع «کمیته آباد» ایجاد شود که موضوع اشتغال فارغ التحصیلان بومی دانشگاه‌های استان را در پنج سال گذشته پیگیری و از طریق ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی زمینه آموزش مهارت‌های مورد نیاز افرادی که هنوز نتواستند شغل مناسبی برای خودشان پیدا کنند را تأمین کند.

گفتنی است؛ مصوبه هیأت وزیران در خصوص طرح آموزش برای اشتغال دانش‌آموختگان موسوم به «طرح آباد» ۱۶ خرداد ماه سال جاری به دستگاه‌ها ابلاغ شده و تاکنون اقدامات قابل توجهی در استان برای اجرایی کردن این مصوبه صورت گرفته است.