تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727803
شناسه : 3727803
تاریخ :
۴۵هزار مشترک کاشانی مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند اقتصاد ایران: کاشان - مدیر روابط‌عمومی اداره برق کاشان گفت: بیش از ۴۵ هزار مشترک در کاشان مشمول پاداش مدیریت مصرف برق در تابستان شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سجاد ایجادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح‌های تشویقی شرکت برق برای مدیریت مصرف برق دل سطح کشور اظهار داشت: یکی از این طرح‌ها مربوط به مشترکاتی است که مشمول پاداش مدیریت مصرف برق می‌شوند.

وی ابراز داشت: در بازه زمانی دو ماهه اول خرداد تا اول مرداد امسال ۴۵ هزار و ۷۸۵ مشترک در سطح شهرستان کاشان مشمول پاداش مدیریت مصرف انرژی شدند.

مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان تصریح کرد: همچنین قبض ۱۱ هزار و ۶۲۴ مشترک نیز در این مدت با بخشودگی ۱۰۰ درصد به صورت رایگان درآمده است.

وی گفت: با طرح‌های تشویقی اجرا شده در کاشان در مجموع عددی بیش از ۴۸ میلیارد ریال پاداش نصیب مردم کاشان در این دو ماه شده است.

ایجادی افزود: البته ۴۱ هزار و ۱۶۰ مشترک نیز در کاشان جز مشترکین پر مصرف شناخته شدند که قبوض با نرخ جدید و قیمت بالاتری نسبت به سال گذاشته برای ایشان صادر گردید که امیدواریم در ادامه تابستان این مشترکین نیز با رعایت الگوی مصرف برق جز مشترکین دریافت کننده پاداش قرار گیرند.

وی تاکید کرد: با این اوصاف می‌توان مردم کاشان را یکی از خوش مصرف ترین های سطح استان معرفی کرد و می‌توان انتظار داشت در پویش باانرژی برنده جوایز میلیاردی و ۳۰۰ دستگاه خودرو با چاشنی شانس به کاشانی‌ها نیز برسد.

مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند با کم کردن تنها ۱۵ درصد از مصرف برق خود نسبت به سال گذشته در پویش باانرژی شرکت کرده و در قرعه کشی ۳۰۰ دستگاه خودرو اتومات و میلیاردها تومان جوایز نقدی و غیر نقدی شانس خود را امتحان کنند.