تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727794
شناسه : 3727794
تاریخ :
برخورد با استفاده‌کنندگان از فاضلاب برای تولید محصولات کشاورزی اقتصاد ایران: همدان-فرماندار همدان گفت: برخورد قاطع با استفاده‌کنندگان از فاضلاب برای تولید محصولات کشاورزی ادامه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی با اشاره به شروع برخورد با افراد سودجو که با استفاده از فاضلاب برای تولید محصولات کشاورزی، سلامت جامعه را تهدید می‌کنند، اظهار داشت: این روند همچنان ادامه دارد و امروز نیز با تعدادی از متخلفین برخورد شد.

مخفی افزود: با حضور معاون فرمانداری، معاون دادستان و رؤسای ادارات مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، منابع آب و آب و فاضلاب، سرکشی به مزارع روستاهای بخش مرکزی و برخورد با متخلفینی که چندین هکتار از مزارع را زیر کشت سیب زمینی و سایر سیفی‌جات از طریق برداشت غیر مجاز از پسآب فاضلاب شهری و نیز فاضلاب خام برده بودند ادامه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: با دستور قضائی چندین دستگاه موتور و تأسیسات برداشت فاضلاب جمع آوری و از محصولات نمونه‌برداری شد تا در خصوص امحای محصولات پس از رسیدن جواب آزمایش‌های مربوطه اقدام شود.

فرماندار همدان تأکید کرد: در حوزه سلامت شهروندان با کسی تعارف نداریم و از همه مردم درخواست داریم در صورت اطلاع از اینگونه موارد به اطلاع دستگاه‌های ذیربط رسانده شود.