تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727772
شناسه : 3727772
تاریخ :
گل‌محمدی: از یک جایی باید زیرساخت‌ها را درست کنیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید عدم وجود زیرساخت‌ها مشکلات زیادی به وجود آورده است، ولی باید از یک جایی کار را شروع و درست کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت فولاد خوزستان اظهار داشت: ما مشغول آماده‌سازی خودمان هستیم. قرار است حداکثر تا فردا مشخص شود که اردوی بعدی فولاد (اشاره به اردوی خارجی) در چه شهری برگزار می‌شود.

وی افزود: خدا را شکر فولاد تیمی ریشه‌دار است و هواداران پرشوری دارد. با توجه به مشکلاتی که سال قبل بود، باید شرایطی را به وجود بیاوریم که شرمنده هواداران نشویم، فوتبالدوستان خوزستانی خصوصاً اهوازی از نمایش بازیکنان تیم لذت ببرند و راضی باشند. این هدف ماست.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه اوسمار و بقیه اعضای سرخپوشان بعد از قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم، از نقش یحیی گل‌محمدی تقدیر کردند، گفت: برای قهرمانی قطعاً آدم‌های زیادی تلاش می‌کنند و هیچ وقت تنهایی نمی‌شود کاری انجام داد و اتفاق بزرگی رقم زد. به هر حال همه کسانی که از شروع فصل کنار ما بودند و اواسط فصل که ما نبودیم زحمت کشیدند تا اتفاق خوبی رقم بخورد.

گل‌محمدی در مورد اینکه چقدر سقف بودجه می‌تواند روی کاهش کیفیت پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا تأثیرگذار باشد، خاطر نشان کرد: بیشتر دوست دارم در مورد تیم خودمان صحبت کنم و فکر می‌کنم کار حرفه‌ای نیست به این سؤال پاسخ بدهم. من الان در فولاد هستم و بیشتر راجع به تیم خودم صحبت کنم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی تسنیم مبنی بر اینکه شاید عدم آمادگی ورزشگاه‌ها و بحث کمک داور ویدیویی عاملی برای تأخیر در برگزاری لیگ برتر شود، تصریح کرد: از دو سال قبل بحث کمک داور ویدیویی وجود داشت. یکسری مشکلات کوچک و بزرگ در برگزاری لیگ وجود دارد. عدم استقرار کمک داور ویدیویی، عدم وجود زیرساخت‌های مناسب از نظر ورزشگاه برای برگزاری لیگ، مشکلات زیادی به وجود آورده است، ولی از یک جایی باید کار را شروع و درست کنیم. زیرساخت خوب و لازم را برای آمدن تکنولوژی VAR باید ایجاد کنیم. به نظرم باید تلاش بیشتری در این موضوع صورت بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که فقط تراکتور و سپاهان می‌توانند با سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی بازی کنند، آیا فولاد در این مورد شکایتی ندارد، گفت: نه برای ما فرقی ندارد. برای ما مهم میزبانی و انجام شدن کارهای مرتبط به آن است.

انتهای پیام/