تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727765
شناسه : 3727765
تاریخ :
تولیت آستان قدس رضوی با دو خانواده خاص و خیرخواه مشهدی دیدار کرد اقتصاد ایران: مشهد- تولیت آستان قدس رضوی در منزل دو خانواده خیرخواه مشهدی که علی‎رغم برخورداری از دو فرزند، سه کودک با شرایط خاص را به سرپرستی پذیرفته بودند، حضور یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد مروی در منزل دو خانواده خیرخواه مشهدی که علی‎رغم برخورداری از دو فرزند، سه کودک با شرایط خاص را به سرپرستی پذیرفته بودند، حضور یافت و از ایثار، ازخودگذشتگی و مجاهدت گمنام آن‌ها قدردانی کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در جمع این دو خانواده مجاهد مشهدی، تلاش‌های آنان را الگوهایی از صبر، بردباری و اقدام خداپسندانه برای جامعه معرفی و اظهار کرد: پذیرش سرپرستی کودکان بی‌سرپرست، خدمتی تأثیرگذار برای فردای کشور و ساخت جامعه‌ای سالم است و در این میان عهده‌دار شدن سرپرستی این کودکان که برخی از آنان نیاز به پیگیری‌های درمانی دارند، از اجر و پاداش الهی مضاعفی برخوردار است.

وی، سرپرستی کودکان نیازمند درمان را از برترین اعمال خیر و کاری انسانی و الهی برشمرد و افزود: سرپرستی کودکانی که از نعمت، مهر و محبت پدر و مادر و کانون گرم خانواده برخوردار نیستند و در ضمن بیماری سختی دارند، آن قدر بزرگ و با عظمت است که زبان از توصیف و تقدیر آن قاصر است.

مروی در ادامه تصریح کرد: سرپرستی این کودکان از الطاف و توفیقات الهی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، پاداش صبر و شکیبایی و کار زیبا و بزرگ شما عزیزان نزد حضرت حق، محفوظ است.

تولیت آستان قدس رضوی اقدام این دو خانواده را مصداق سخت‌ترین کارهای خیر دانست و اظهار کرد: کارهای خیرخواهانه بسیاری در دین مبین اسلام توصیه شده اما شما عزیزان دشوارترین اعمال خیر را انتخاب کردید و بار مسؤولیت سرپرستی و درمان کودکان بیمار را بر دوش گرفتید. برای این مرحمت و توفیق الهی و نیز نعمات سلامتی، صبر و تحمل شاکر باشید. برای شما سلامتی و دوام الطاف خداوند تا این فرزندان به سروسامان برسند از خدای متعال درخواست می‌کنم.

گفتنی است؛ این دو خانواده علی‌رغم برخورداری از فرزند و شرایط معیشتی متوسط و مستأجر بودن، سه کودک بی‌سرپرست نیازمند به مراقبت‌های ویژه را به‌فرزندی پذیرفته‌اند.