تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727757
شناسه : 3727757
تاریخ :
کردستان صاحب امتیاز سهمیه لیگ دسته یک فوتسال می‌شود اقتصاد ایران: سنندج_ قرار است، فدراسیون فوتبال پس از بررسی، امتیاز حضور یک سهمیه به نمایندگی از کردستان در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور را به صورت رایگان به این استان واگذار نماید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان به همراه امید کریمیان نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی و آمنه غلام‌ویسی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کردند.

مسؤولان استان در این دیدار مهم‌ترین مباحث و مسائل فوتبال استان را مورد بررسی قرار دادند و بر توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد زمینه رشد این رشته پرطرفدار در استان کردستان با حمایت و کمک فدراسیون فوتبال تاکید کردند.

با رایزنی‌های صورت گرفته قرار است فدراسیون فوتبال پس از بررسی، امتیاز حضور یک سهمیه به نمایندگی از کردستان در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور را به صورت رایگان به این استان واگذار نماید.

در این گفت‌وگو همچنین مشکلات هیأت فوتبال استان مطرح و مورد بحث قرار گرفت و فدراسیون فوتبال نیز ورود و رسیدگی ویژه به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

گفتنی است؛ نایب رئیس و مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال نیز در این دیدار حضور داشتند.