تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3727741
شناسه : 3727741
تاریخ :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم با پزشکیان دیدار کرد اقتصاد ایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اسماعیلی پس از دیدار با رئیس، جمهور منتخب، گفت: بنده از گذشته نسبت به آقای پزشکیان ارادت داشتم. جلسه بسیار گرمی بود و در برخی از بخش‌ها گزارشی را از آخرین تحولات حوزه فرهنگ و هنر خدمت جناب دکتر ارائه دادم که برای ایشان کاملاً تازگی داشت و همچنین اطلاعاتی از رونقی که در حوزه فرهنگ و هنر داریم نشان می‌داد که کشور در این سه سال یک دوره انبساطی را طی کرده و قابل ذکر است ما در سال ۱۴۰۲ پر رونق ترین دوره حوزه تاریخ، فرهنگ و هنر را داشتیم.

وی گفت: بنده گزارش سه سال اخیر را خدمت دکتر پزشکیان ارائه دادم و گزارشی نیز از اقدامات تحولی و هم برنامه‌هایی که برای آینده تدارک دیده بودیم؛ مجموعه‌هایی که بایستی افتتاح می‌شد، در باب سرمایه‌گذاری‌های جدیدی که باید اتفاق می‌افتاد توضیحاتی دادم و امیدوارم که ان‌شاءالله به درد ایشان خورده باشد و دولت ایشان بتواند مسیر رشد، توسعه و تعالی کشور را بپیماید و روزهای خیلی خوبی را برای کشور شاهد باشیم.

وی با اشاره به سوالات پزشکیان درباره ممیزی‌ها، افزود: آقای دکتر به برخی از سوالاتی که در این مدت برایشان پیش آمده بود، اشاره کردند و سوالی در خصوص حوزه ممیزی‌ها پرسیدند که تا حدودی نیز در این حوزه سختگیری وجود دارد، بنده هم گفتم در دوره‌ای که ما حضور داشتیم، ممیزی‌ها به یک سوم کاهش پیدا کرد و همچنین درباره اقداماتی که در حوزه استفاده از ظرفیت نخبگی در این بخش‌ها بود، گزارشی ارائه دادیم و ایشان با همان نگاه همراهی که در این بحث‌ها دارند، معتقد بودند که با گسترش خدمات، می‌توانیم رضایت بخشی بیشتری را به همراه داشته باشیم. امیدوارم همه این بحث‌ها کنار هم قرار بگیرند و شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.