تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727734
شناسه : 3727734
تاریخ :
کاروان آدینه رضوی از «دشتی» به مشهد مقدس اعزام می شود اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: کاروان آدینه رضوی پس از اقامه نماز جمعه این هفته از مصلای جمعه به مشهد مقدس اعزام خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام علی زاهد دوست در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کاروان آدینه رضوی شامل برندگان مسابقه آدینه رضوی هستند که به مدت بیش از ۲۰ هفته در مصلای جمعه خورموج برگزار شده و سوالات مسابقه برگرفته از خطبه‌های نماز جمعه و برندگان آن عازم مشهد مقدس خواهند شد.

امام جمعه دشتی افزود: تقویت روحیه معنوی و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت (ع) در جامعه و همچنین ایجاد شور و استقبال مردم به‌ویژه جوانان از سنگر معنوی نماز جمعه از اهداف برگزاری این برنامه سیاحتی زیارتی است.

وی گفت: این کاروان شامل ۴۴ نفر از برادران و خواهران نمازگزار است که روز جمعه همزمان با پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از اقامه نماز با صلابت جمعه از مصلای امام خامنه‌ای خورموج به مشهد مقدس اعزام و به لطف الهی و عنایت امام رضا (ع) جمعه آینده ۱۲ مرداد نیز به مصلای جمعه و به جمع نمازگزاران باز خواهند گشت.

وی اضافه کرد: پس از تکمیل کاروان آدینه رضوی، در حال حاضر مسابقه آدینه حسینی با همان کیفیت روز جمعه هر هفته در مصلای جمعه در حال برگزاری است و برندگان آن به کربلایی معلی اعزام خواهند شد.