تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727702
شناسه : 3727702
تاریخ :
مظفری‌زاده:مدیران تیم‌ها ضعف‌هایشان را با فرافکنی پوشش ندهند اقتصاد ایران: سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: دوستان ضعف‌های خود را با فرافکنی و اظهار نظر در خصوص بازیکنان تیم‌های دیگر پوشش ندهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به صحبت‌های مطرح شده درباره بازیکنان تراکتور، اظهار داشت: توقع داریم مدیران سایر باشگاه‌ها اصول حرفه‌ای و اخلاقی را رعایت کرده و ضعف‌ها خود را با فرافکنی و اظهارنظر درباره بازیکنان سایر تیم‌ها پوشش ندهند.

 

وی افزود: این مدیران عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات نداشته‌اند و از سوی هوادارانشان تحت فشار هستند، اما نباید برای فرار از زیر فشار اعداد و ارقام خیالی به بازیکنان و باشگاه ما نسبت بدهند.

مظفری‌‌زاده با بیان اینکه امسال هدف بزرگی داریم، عنوان کرد: تمرکزمان روی تیم خودمان بوده و اجازه نمی‌دهیم سایر باشگاه‌ها با طرح موضوعات حاشیه‌ای تمرکزمان را از بین ببرند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در پایان تأکید کرد: متأسفانه برخی‌ها با اظهارنظرهای غیرواقعی سعی در اعمال فشار به ارکان فدراسیون فوتبال دارند و به جای آنان حکم صادر می‌کنند. این بازی‌ها نخ نما شده است.

انتهای پیام/