تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727696
شناسه : 3727696
تاریخ :
ارتقای کیفی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان را مد نظر داریم اقتصاد ایران: رئیس کمیته فوتسال فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال در مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر بانوان از سیاست فدراسیون فوتبال در یکدست‌سازی اکوسیستم فوتسال در سطح ملی و باشگاهی گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احسان اصولی در مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر بانوان اظهار داشت: از همه کسانی که در طول این سال‌ها در باشگاه‌ها برای اعتلای فوتسال بانوان تلاش کرده‌اند سپاسگزارم، ما هر روز به کمک شما گام‌های دقیق‌تری به سمت حرفه‌ای‌سازی لیگ آقایان و بانوان برمی‌داریم.

وی گفت: سیاست فدراسیون فوتبال یکدست سازی و متمرکز کردن ساختار فوتسال در سطح ملی و بین‌المللی است. این گامی حرفه‌ای و منطبق بر استاندارد روز دنیاست تا با کمک باشگاه‌ها بتوانیم ستاره‌ها را کشف کنیم، بپرورانیم و در سطح ملی معرفی کنیم که در نهایت پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم.

رئیس سازمان لیگ فوتسال با اشاره به سال فوتسالی پیش رو گفت: همه چیز در باشگاه‌ها شکل می‌گیرد، ما این را درک می‌کنیم و نگاه ویژه‌ای به فوتسال به ویژه در بخش بانوان داریم، یکی از این اتفاقات تمرکز رسانه‌ای بر این حوزه است که توسعه روابط عمومی سازمان لیگ فوتسال هم در این راستا در برنامه کاری ما قرار دارد.

اصولی گفت: در فصل جدید لیگ فوتسال با توجه به رویکرد AFC و FIFA و برنامه‌های آنها که توسط فوتسال بانوان را به صورت جدی پیگیری می‌کنند ما هم ارتقای کیفی مسابقات را مد نظر داریم و ضمن رعایت ارزش‌های اخلاقی جامعه با کمک شما رد باشگاه‌ها فتح قله‌های آسیایی و جهانی را چشم‌انداز قرار داده‌ایم.