تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727687
شناسه : 3727687
تاریخ :
استاندار خراسان رضوی به گناباد سفر می‌کند اقتصاد ایران: گناباد- فرماندار گناباد گفت: هفته آینده چند پروژه عمرانی با حضور استاندار خراسان رضوی در گناباد افتتاح می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد که در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد اظهار کرد: مخزن یک هزار و ۳۵۰ مترمکعبی آب شهر روشناوند با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار، طرح توسعه تولید کود شیمیایی پاس سازان و پنج نیروگاه خورشیدی از جمله طرح‌هایی است که با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی افتتاح خواهد شد.

فرماندار گناباد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن را از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی در سفر به گناباد عنوان کرد و افزود: خط ریلی یونسی بجستان به گناباد به عنوان قطعه نخست خط ریلی مشهد و زاهدان تاکنون ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه امسال یک هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در بخش‌های مختلف به شهرستان گناباد اختصاص یافت، تصریح کرد: از این میزان ۷۹۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال اعتبارات استانی، ۴۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات درآمدهای نفتی و متوازن و بقیه از محل مالیات بر ارزش افزوده است.