تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3727685
شناسه : 3727685
تاریخ :
پیگیری وضعیت ۲ بازداشتی توسط سفیر ایران در عربستان اقتصاد ایران: سفیر ایران در عربستان سعودی به منظور پیگیری وضعیت دو بازداشتی ایرانی در عربستان با مدیرکل کنسولی این کشور دیدار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی در خصوص تلاش‌ها برای آزادی دو بازداشتی ایرانی در عربستان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: امروز با مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه عربستان مفصل صحبت کردم. گفتم ما انتظار داریم دو بازداشتی ایرانی بزودی به ایران بازگردند و خانواده‌های آنها از نگرانی خارج شوند. 

سفیر ایران همچنین نوشت: گفتم موضوع بازداشت شدگان بین وزرای خارجه و در سطوح عالی وزارت امور خارجه مطرح و غالبا مشکل حل شده است. گفت این موضوع قطعا مورد توجه ماست.

پیشتر علیرضا محمودی، مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه در ملاقات با سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در تهران، آزادی حاجی ایرانی آقای محمد خزائی را پیگیری کرد. 

وی ضمن اشاره به اتمام مراسم حج و بازگشت همه حجاج با عنایت به نگرانی خانواده، خواستار آزادی ایشان شد.

قابل ذکر است مقارن با ایام حج تعدادی از هموطنان ایرانی به دلایلی با مشکلاتی از قبیل بازداشت، عدم اجازه ورود و مواردی از این قبیل مواجه شدند که با پیگیری‌ سفارت و سرکنسولگری کشورمان در عربستان مشکلات آنان حل و‌ فصل گردید.

انتهای پیام/