تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727639
شناسه : 3727639
تاریخ :
لورکوزن و آزمون به دنبال راهی برای جدایی با چاشنی غرامت! اقتصاد ایران: مهاجم ایرانی بایرلورکوزن در نظر دارد از این تیم آلمانی جدا شود اما تحت‌ شرایطی خاص.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون که در حال حاضر از سوی ژابی آلونسو به خاطر عدم آمادگی جسمانی و بی‌انضباطی به خاطر غیبت در تمرینات بایرلورکوزن کنار گذاشته شده و باید به صورت انفرادی تمرین کند، آینده حرفه‌ای‌اش هنوز در هاله‌ای از ابهام است. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا شب گذشته (دوشنبه) خبر داده بود که آزمون همچنان هدف اول باشگاه سویا برای جانشینی یوسف النصیری است و به این منظور مذاکراتی بین طرفین در جریان است.

حالا روزنامه آلمانی «بیلد» در خصوص آخرین وضعیت حول آینده حرفه‌ای مهاجم 29 ساله بایرلورکوزن خبر می‌دهد؛ در حال حاضر دو پیشنهاد برای سردار آزمون وجود دارد، یکی از جانب باشگاه سویا و دیگری باشگاهی از دبی. باشگاه اماراتی به دنبال به خدمت گرفتن آزمون با قرارداد قطعی با پرداخت رقمی بین 8 تا 10 میلیون یورو است، این در حالی است که باشگاه سویا تنها به دنبال به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی با قرارداد قرضی با بند خرید اجباری نزدیک به همین رقم است.

در ادامه این گزارش می‌خوانید؛ باشگاه سویا با سردار آزمون به توافق رسیده است اما در حال بررسی گزینه‌های دیگر است. باشگاه بایرلورکوزن ترجیح می‌دهد مهاجم ایرانی‌اش را به باشگاه‌های خاورمیانه‌ای بفروشد. هم آزمون و هم باشگاه بایرلورکوزن علاقه‌مند به رسیدن به راه‌حلی سریع هستند چون مهاجم پیشین تیم‌های زنیت و رُم قرار نیست  با تیم تحت‌هدایت ژابی آلونسو تماسی داشته باشد و جایی برای او در اردوی تمرینی لورکوزن که از روز یکشنبه در شهر دوناشینگن آلمان آغاز می‌شود، رزرو نشده است. این بدین معنی است که سردار باید به صورت انفرادی تمرین کند و این چیزی است که او نمی‌خواهد.

در بخش پایانی این گزارش آمده است؛ آخرین مانع این است که آزمون که دستمزد سالانه 3.5 میلیون یورویی در لورکوزن دارد، حاضر به پذیرش ضرر مالی نیست. او تا سال 2027 تحت‌قرارداد این باشگاه بوندس‌لیگایی است و اگر باشگاه جدیدش حداقل پرداخت همین رقم را برای سه سال آینده تضمین نکند، خواهان دریافت غرامت خواهد بود.

سردار آزمون که فصل گذشته به طور قرضی برای تیم رُم بازی کرد، با پایان یافتن قرارداد قرضی‌اش و با فعال نشدن بند خرید 12.5 میلیون یورویی‌اش از سوی این باشگاه ایتالیایی و پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی، اخیراً به آلمان و به باشگاه بایرلورکوزن بازگشت.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان فصل اخیر در 29 بازی از رقابت‌های مختلف (803 دقیقه از 2610 دقیقه ممکن) برای جالوروسی به میدان رفت و آمار 3 گل زده و 4 پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

انتهای پیام/