تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727618
شناسه : 3727618
تاریخ :
باشگاه اماراتی نزدیک به خرید آزمون/ توافق سردار با سویا! اقتصاد ایران: روزنامه بیلد آلمان مدعی شده که یک باشگاه اماراتی خواهان به خدمت گرفتن سردار آزمون شده اما این بازیکن شخصا با باشگاه سویا به توافق رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند و به دلیل غیبت غیرموجه در تمرینات نیز از حضور در تمرینات گروهی این تیم منع شده است.

روزنامه بیلد آلمان امروز سه شنبه دوم مرداد در گزارشی به وضعیت سردار آزمون پرداخته است. در این گزارش آمده است: «دو پیشنهاد برای سردار آزمون وجود دارد، یکی از باشگاه سویا و دیگری از امارات، باشگاه اماراتی می‌خواهد آزمون را به صورت دائمی با مبلغ ۸ تا ۱۰ میلیون یورو به خدمت بگیرد، در حالی که باشگاه سویا فقط با یک قرارداد قرضی موافقت کرده که شامل تعهد خرید به شرط تعداد بازی‌ها در همان محدوده است. سویا با آزمون به توافق رسیده، اما در عین حال به گزینه‌های دیگر هم نگاه می‌کند. بایر لورکوزن ترجیح می‌دهد که او را به تیم‌های کشورهای خاورمیانه بفروشد.»

آزمون و بایر لورکوزن هر دو علاقه‌مند به حل سریع این مساله هستند، زیرا به آزمون اجازه تماس با تیم داده نشده و هیچ اتاقی برای او در اردوگاه تمرینی در «دوناوشینگن» که از یکشنبه شروع می‌شود، رزرو نشده است. این به این معناست که او باید به صورت انفرادی در لورکوزن تمرین کند که او نمی‌خواهد این کار را انجام دهد.

مانع نهایی این است که آزمون، که حقوق سالانه او حدود ۳.۵ میلیون یورو تخمین زده می‌شود، نمی‌خواهد هیچ گونه ضرر مالی را بپذیرد. او قرارداد تا سال ۲۰۲۷ دارد و اگر باشگاه جدید حداقل همان مبلغ را برای سه سال آینده تضمین نکند، او خواستار پرداخت مبلغی به عنوان خسارت خواهد شد.