تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727576
شناسه : 3727576
تاریخ :
۲۷۰۰ داوطلب در آزمون مهندسی ساختمان زنجان شرکت می‌کنند اقتصاد ایران: زنجان-رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ داوطلب در آزمون مهندسی همزمان با سراسر کشور شرکت می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان ذبیحیان گفت: آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان همزمان با سراسر کشور در روزهای چهارم و پنجم مرداد سال جاری در استان برگزار می‌شود.

وی، این آزمون‌ها را شامل رشته‌های معماری، عمران، تأسیسات برقی، تأسیسات مکانیکی، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی ذکر کرد.

ذبیحیان ادامه داد: همچنین آزمونی هم در تمام رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این آزمون‌ها در محل دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، گفت: در این دوره، آزمون صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی (ماده ۲۷) هم برگزار خواهد شد.

ذبیحیان تاکید کرد: داوطلبان آزمون می‌توانند از امروز به پروفایل شخصی خود بر روی پایگاه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیhttps://inbr.sanjeshserv.ir/ مراجعه و کارت شناسایی آزمون خود را تهیه کنند.