تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727566
شناسه : 3727566
تاریخ :
سواحل استان بوشهر متلاطم است اقتصاد ایران: بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا روز پنجشنبه در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب، با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به نسبت متلاطم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز پنجشنبه در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب، با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به نسبت متلاطم است بنابراین در این مدت غبار محلی، در برخی ساعات وزش باد و طی صبحگاه نیز مه رقیق از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود..

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود از روز جمعه تا اواسط هفته آینده، در اغلب ساعات با وزش بادهای شمالی، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

محمدی یادآور شد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب ۱۶ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.