تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727554
شناسه : 3727554
تاریخ :
نیروها و همیاران منابع طبیعی برای اطفای حریق ازجان مایه می‌گذارند اقتصاد ایران: کامیاران_رییس منابع طبیعی آبخیزداری شهرستان کامیاران گفت: نیروها و همیاران منابع طبیعی برای اطفای حریقی که اغلب براثر بی احتیاطی و خطای انسانی روی می‌دهد، از جان مایه می‌گذارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

وریا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براثر بی احتیاطی تعدادی از بهره برداران، کشاورزان و دامداران در زمان صرف نهار یا چای، حریق‌های کنترل نشده برای ایجاد پخت و پز باعث سرایت به مراتع و اراضی ملی می‌شود.

وی افزود: نیروهای منابع طبیعی به همراه همیاران منابع طبیعی برای اطفای حریق اقدام می‌کنند و از جان خود برای مهار آتش سوزی مایه می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از نیروهای منابع طبیعی کامیاران در محدوده حریق گرفتار و دچار آسیب شد که با اعزام امداد هوایی به محل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمارستان کوثر سنندج برای مداوا اعزام شد.

رئیس منابع طبیعی آبخیزداری شهرستان کامیاران از کشاورزان، بهره برداران و مردم خواست از ایجاد آتش برای پخت و پز در مراتع و طبیعت خودداری کنند و در صورت لزوم حتماً از اطفای حریق و خاموش شدن آتش مطمئن شوند.