تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3727551
شناسه : 3727551
تاریخ :
جهاد تبیین محور اصلی سومین دوره مهرواره هوای نو است اقتصاد ایران: دبیر مهرواره هوای نو گفت: هر هیأتی در سراسر کشور نقش ریه تنفسی در فضای فرهنگی کشور دارد و مهرواره هوای نو با چنین ایده‌ای، رویکردی آینده نگر در جامعه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سومین مهرواره هوای نو امروز دوم مردادماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی، رییس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، طی سخنانی با بیان اینکه جریان هیأت به عنوان قدیمی‌ترین سازمان مردم نهاد کشور شناخته می‌شود گفت: هیأت بیشتر از آنچه می‌بینیم می‌تواند در فضای فرهنگی نقش داشته و خدمات فرهنگی به جامعه ایرانی و بین‌الملل داشته باشد.

باباخانی با اشاره به اهداف برگزاری مهرواره هوای نو اظهار داشت: این مهرواره دو هدف عمده را پی می‌گیرد چ، اول آنکه هیأت برای همه مردم ایران با همه سلایق تولید برنامه داشته باشد و همچنین تصویر هیأت صرفا به عزاداری محدود نشود و گستردگی هیأت به جامعه معرفی شود. 

رییس سازمان هیئت تصریح کرد: هوای نو در جامعه افق نویی ایجاد کرده تا جریان زیست بوم هیأت به سمت افق‌های روشن پیش برود. 

او ادامه داد: هیأت امن ترین فضا برای خانواده است که عموم خانواده‌ها در این فضا نفسی تازه کنند و بهترین نقش را برای تعالی جامعه‌ ایفا کنند.

وحید ملتجی، دبیر مهرواره هوای نو ، نیز در این نشست با بیان اینکه رویداد هوای نو رویدادی آینده نگر است که ناظر به گذشته و حال حوزه فرهنگ است، گفت: این رویداد مردمی باید جایگاه خود را در نقشه تاریخ کشور پیدا کند. بر این اساس چون هیأت رویدادی مانا است ، باید به آینده توجه داشته باشد‌.

 خبر در حال تکمیل است...