تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3727525
شناسه : 3727525
تاریخ :
تصویر "نابغه فاو" بر دیواره خیابان دماوند نقش بست اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: تصویر سردار شهید محمدحسن طوسی ملقب به "نابغه فاو" بر روی یکی از دیواره های خیابان دماوند نقش بست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبر گزاری مهر، محمد هادی علی احمدی افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای گرانقدر به نسل جوان، تصویر سردار شهید محمد حسن طوسی به سبک واقع گرایی عامه پسند در فضایی به وسعت ۲۰۰ متر مربع در محله شهید اشراقی نقاشی شد.

وی ادامه داد: این نقاشی دیواری، با پیگیری حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ و همراهی معاونت خدمات شهری، زیباسازی، ناحیه ۲ و ستاد مردمی یادواره شهید طوسی بر روی یکی از دیواره‌های پمپ بنزین قاسم آباد واقع در خیابان دماوند ترسیم شده است.

شهردار منطقه ۱۳ به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ویژگی‌های این شهید گرانقدر که باعث کسب فتوحات مهم، سرافرازی و افتخار شد، اشاره کرد و اظهار داشت: سردار محمدحسن قاسمی طوسی به عنوان نابغه ارزشمند دوران دفاع مقدس و قهرمان نبرد ۷۸ روزه لشکر ۲۵ کربلا در عملیات والفجر شناخته می‌شود و دارای سابقه مبارزات سیاسی در دوران رژیم ستمشاهی نیز است.