تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3727480
شناسه : 3727480
تاریخ :
بوستان نهج البلاغه به دست فعالان محیط زیست پاک‌سازی می‌شود اقتصاد ایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران گفت: بوستان نهج البلاغه با مشارکت دوستداران و فعالان محیط زیست، از زباله‌ و فیلتر سیگارپاک‌سازی می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران احترام گذاشتن به طبیعت و نهادینه شدن فرهنگ زندگی شهروندی را یکی از اهداف این اقدام داوطلبانه برشمرد و گفت: بوستان نهج‌البلاغه به عنوان یکی از بوستان‌های فرامنطقه‌ای پایتخت، روزانه میزبان تعداد گسترده‌ای از شهروندان و گردشگران است و پاکسازی و حفاظت از این فضای سبز شهری برای شهر و شهروندان بسیار قابل اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه برنامه پاکسازی بوستان نهج‌البلاغه با مشارکت ورزشکاران فعال در بوستان و دوستداران محیط زیست انجام می‌شود، گفت: در این مراسم دوستداران محیط زیست و ورزشکاران در یک حرکت فرهنگی به پاکسازی زباله و فیلتر سیگار و احترام به محیط زیست می‌پردازند.

معاون شهردار منطقه ۲ اظهار کرد: شرکت کنندگان در این برنامه با جمع‌آوری زباله‌ها به خصوص زباله‌های نایلونی و تفکیک زباله‌های خشک و تر، چهره بوستان نهج‌البلاغه را از آلودگی پاک می‌کنند و در بخش فضای سبز به پارکبانان کمک می‌کنند.

وی افزود: این اقدام مشارکت جویانه که نشان از احساس تعلق شهروندان به شهر و محیط زندگی خود دارد روز پنجشنبه برگزار می‌شود وامید می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد همگانی شدن این حرکت در تمامی بوستان‌های شهر تهران باشیم.