تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727474
شناسه : 3727474
تاریخ :
تدابیر لازم برای تامین آب پایدار زائران اربعین در مرز مهران اقتصاد ایران: ایلام-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از تدابیر لازم برای تامین آب پایدار زائران اربعین در مرز مهران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی ظهر سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ویژه آب و آبرسانی در این فصل از سال در مراسم اربعین در استان ایلام شرکت آب و فاضلاب استان اقداماتی را انجام داده است.

وی از تامین آب پایدار پایانه‌های شهید رئیسی و شهید سلیمانی در مرز مهران به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه خبر داد و بیان کرد: قرارگاه عملیاتی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در محل پایانه شهید سلیمانی مهران آماده سازی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از آماده سازی سردخانه شرکت آب و فاضلاب برای دپوی آب‌های بسته بندی شده خبر داد و عنوان کرد: دو علمک جدید جهت آبرسانی تانکرهای آبرسان به صورت سیار در داخل و خارج از مرز مهران نصب شده است.

وی عنوان کرد: شناسایی و جانمایی موکب ها در سطح استان ایلام برای سرویس دهی و خدمات آبرسانی نیز انجام شده است.

محمدی تصریح کرد: هماهنگی با واحدهای آزمایشگاهی برای کنترل کیفی و پایش کیفیت بهداشتی آب با نظارت مراجع ذی اصلاح برای پلمب تانکرهایی که به صورت سیار خدمات آبرسانی را انجام می‌دهند، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور در محل ایستگاه پمپاژ برای آمادگی در برابر قطعی احتمالی برق خبر داد.

مدیرعامل آبفا استان ایلام در ادامه گفت: در حوزه فاضلاب نیز، احداث ۲۵۰ متر شبکه فاضلاب و ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام جهت رفاه حال زائرین اربعین در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران در دست اجرا می‌باشد و همچنین مطالعات و مقدمات ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران صورت گرفته که در صورت تامین اعتبار، اجرای آن آغاز می‌شود.