تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727470
شناسه : 3727470
تاریخ :
دولت سیزدهم دسترسی توانخواهان به خدمات بهزیستی را تسهیل کرد اقتصاد ایران: رشت- رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش گفت: دولت مردمی سیزدهم دسترسی توان خواهان به خدمات بهزیستی را تسهیل کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد قادری ظهر سه‌شنبه در دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد: ظرفیت سازی اجتماعی از اولویت‌های بهزیستی در بخش‌های مختلف است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر لزوم توانمندسازی اجتماعی و برنامه محوری در این بخش اضافه کرد: نگاه حمایتی، پیشگیرانه و توانمندسازی در برنامه ظرفیت‌سازی اجتماعی بهزیستی مورد توجه است.

محمدقادری با اشاره به خدمات بهزیستی در ایجاد اشتغال پایدار، حمایت زنان سرپرست خانوار و افزایش اعتبارات توانبخشی اضافه کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دسترسی توان خواهان به خدمات بهزیستی را تسهیل بخشیده است.

وی با اشاره به اهمیت همراهی دستگاه‌های مختلف با این سازمان برای رسیدگی به امور توان خواهان افزود: برنامه‌های بهزیستی با همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف اجرا می‌شود و از این رو همراهی دستگاه‌ها اهمیت بسزایی دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش اضافه کرد: دولت شهید جمهور در حمایت از اقشار آسیب پذیر، گام‌های مؤثری برداشته شده‌است.