تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727466
شناسه : 3727466
تاریخ :
تیم ملی والیبال جوانان با برد شروع کرد اقتصاد ایران: تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا موفق به شکست چین شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از امروز (سه‌شنبه دوم مرداد) با حضور ۱۶ تیم در شهر سورابایا اندونزی آغاز شد. تیم ملی والیبال جوانان ایران که در گروه دوم با تیم‌های چین‌، چین‌تایپه و قطر همگروه است، از ساعت ۱۱ و در نخستین دیدار مرحله مقدماتی خود به مصاف چین رفت و این تیم را سه بر صفر شکست داد و از پیش رو برداشت.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ چین را شکست دادند تا در نخستین گام پیروز میدان شوند و سه امتیاز کامل به دست آورند. آرین محمودی‌نژاد، آرمین قلیچ نیازی، سیدمتین حسینی، پویا آریا خواه، طاها بهبودنیا، عمران کوک‌جیلی و مرتضی طباطبایی ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه سوم و چهارم مرداد در دیگر دیدارهای مرحله مقدماتی به ترتیب مقابل چین‌تایپه و قطر صف آرایی خواهد کرد. تیم‌های ژاپن، چین‌تایپه و عربستان سعودی در دیدارهای قبل از ایران و چین سه بر صفر کویت، قطر و استرالیا را شکست دادند و بنگلادش نیز با هدایت علی پورعروجی سه بر دو مغلوب هند شد.

امیرحسین منظمی به عنوان سرپرست، غلامرضا مؤمنی مقدم به عنوان سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، سائد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماسور) بازیکنان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.