تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727411
شناسه : 3727411
تاریخ :
شهرداری در ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار ناتوان است اقتصاد ایران: قزوین- رییس شورای شهر قزوین با گلایه از شهرداری گفت: مدیریت شهری در ارایه حداقل ترین خدمات شهری به مناطق کم برخوردار ناتوان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرمانی در جلسه علنی شورای شهر قزوین با بیان اینکه مدیریت شهری قزوین دچار مدیریت تک بعدی شده است اظهار کرد: بنا نیست شهرداری قزوین فقط یک پروژه تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس را پیش ببرد و از باقی پروژه‌های مهم که تأثیر زیادی در رضایت شهروندان دارد غفلت نماید.

وی ادامه داد: شهرداری قزوین دچار مدیریت تک بعدی و تک پروژه‌ای شده است و باید شهردار نسبت به این موضوع روند را تغییر دهد.

فرمانی با اشاره به اینکه زمان بندی پروژه‌ها از ابتدای شورای ششم مورد تاکید بوده است خاطر نشان کرد: تسریع در اجرای پروژه و پیشرفت آن براساس اعلام زمان بندی تأثیر زیادی در صرفه جویی هزینه‌ها با توجه به وضعیت تورمی خواهد داشت.

وی در ادامه سخنانش از وضعیت نامناسب خیابان‌ها ومعابر شهر ابراز گلایه نمود و گفت: در حال حاضر در فصل آسفالت ریزی و اجرای عملیات عمرانی هستیم و هیچ اقدام مؤثری در خصوص بهسازی وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر نمی‌بینیم این درحالی است که دو ماه دیگر فصل سرما و بارندگی آغاز می‌شود و فرصتی برای این کار وجود ندارد.

فرمانی همچنین با تاکید براینکه یکی از سیاست‌های شورای ششم توجه به مناطق کم برخوردار و محروم شهر بوده است تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات و خدمات رفاهی برای شهروندان به ویژه در نقاط منفصل شهری، مناطق جنوبی و کم برخوردار شهر از جمله مباحث کلیدی و اساسی اعضای شورای ششم بوده و هست.

وی ادامه داد: بنده واقعاً نسبت به این مساله ناراحت و متأسفم که علی رغم تاکید فراوان بر توجه به مناطق کم برخوردار و جنوب شهر، مدیریت شهری در ارائه حداقل ترین خدمات شهری به این مناطق مانده و ضروری است در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.