تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3727376
شناسه : 3727376
تاریخ :
نسبت به تخصیص ارز لازم برای انجام واردات، شفاف‌سازی صورت گیرد اقتصاد ایران: منصور علیمردانی نماینده مردم ابهر و خرمدره گفت: از دولت بابت اجرای آیین‌نامه واردات خودرو تشکر کرده اما تقاضا داریم نسبت به تخصیص ارز لازم برای انجام واردات، شفاف‌سازی صورت گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور علیمردانی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز گفت: ضمن تبریک و آرزوی پیروزی برای رئیس‌جمهور منتخب، از رهنمودهای مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم و از همین‌جا آمادگی خود را برای همکاری و حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های مردم‌محور و قانون‌مدار دولت چهاردهم اعلام می‌کنم.

وی در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود رئیس‌جمهور منتخب در شاخص‌های محرومیت‌های مناطق بعد از گذشت دو دهه تجدیدنظر کند. مهار تورم و انجام اقدامات حمایتی از دیگر اقداماتی است که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور منتخب به آن توجه داشته باشد. توجه به تفاوت فاحش درآمدها با خط فقر و تسریع در اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گامی عملی در راستای قدردانی از رأی مردم به رئیس‌جمهور منتخب می‌باشد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس تصریح کرد: از دولت بابت اجرای آئین‌نامه واردات خودرو تشکر کرده اما تقاضا داریم نسبت به تخصیص ارز لازم برای انجام واردات شفاف‌سازی صورت گیرد. توجه به معیشت و رفاه هنرمندان و اصحاب رسانه و ارتقا جایگاه منزلت فرهنگیان و برخورد با مدیران ناکارآمد از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود.

علیمردانی در ادامه خاطرنشان کرد: عدم پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان شاغل در استان زنجان باعث کاهش انگیزه و کاهش کیفیت خدمات شده که نارضایتی مردم را به همراه داشته است. وزیر بهداشت باید به این موضوع توجه کند که امنیت و سلامت مردم از مهمترین ارکان این کشور می‌باشد. انتظار می‌رود پروژه‌های نیمه‌تمام در منطقه هر چه زودتر اجرایی شود. قطعی برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در حوزه انتخابیه به دلیل کمبود برق در کشور برخلاف ماده ۲۵ قانون بهبود بوده و اجحاف بزرگی در حق صنایع می‌باشد.

وی افزود: امروز به دلیل سوءمدیریت و عدم ارائه رشته‌هایی متناسب با بازار کار شاهد کمبود دانشجو در سطح دانشگاه‌های کشور بوده و بسیاری از جوانان برای ادامه تحصیل به خارج از کشور می‌روند. علاوه بر مشکلات روحی و اجتماعی که پدیده مهاجرت دارد هزینه چندانی به خانواده‌های این افراد تحمیل شده و سرمایه‌های ملی ما نیز از دست می‌رود.