تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3727375
شناسه : 3727375
تاریخ :
ارائه گزارش عملکرد وزارت اقتصاد به پزشکیان اقتصاد ایران: وزیر اقتصاد در دیدار با رئیس جمهور منتخب، گزارش عملکرد این وزارتخانه را به پزشکیان ارائه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد بعد از دیدار با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب بیان کرد: جلسه بسیار سازنده‌ای با دکتر پزشکیان داشتیم. وزارت اقتصاد با توجه به نقش ویژه‌ای که در بخش‌های مختلف اعم از مالیه، خزانه‌داری و بودجه دارد تا در حوزه‌هایی مانند مالیات، گمرک، تسهیل محیط کسب‌ و کار، برنامه راهبردی 1400 تا 1404 وزارتخانه را که پیش از این آماده کرده بودیم را خدمت دکتر پزشکیان ارائه کردیم.

 
وی درباره مسائل مطرح شده در جلسه، افزود: در این جلسه گزارش عملکرد خودمان را خدمت دکتر پزشکیان تقدیم کردیم. اینکه آن برنامه در طول این سه سال تا چه اندازه پیشرفت داشته، خیلی راهبردی است. به این خاطر گزارش را خدمت آقای دکتر عرض کردیم تا دستورات لازم را بدهند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: برای اینکه آن موارد راهبردی مطرح شده به شکل ویژه‌ توسط کمیته معتمد رئیس‌جمهور منتخب تعیین تکلیف شود و بر اساس آن تصمیم‌گیری‌ها صورت بگیرد، این موارد از طرف ایشان  مورد استقبال قرار گرفت. البته خود ایشان نیز در مقابل برخی از پیشنهادات چند نکته افزودند و بنا شد که در روزهای آینده مستندات تکمیلی را خدمت دکتر پزشکیان ارسال کنیم.

خاندوزی درخصوص همکاری با دولت چهاردهم، افزود: وظیفه همه‌ی ما این است که به دولت چهاردهم در هر سطحی که باشد، کمک کنیم. ان‌شالله دولت منتخب موفق شده و به اهداف خودش برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنا شد درخصوص تصمیم‌گیری درباره موارد راهبردی، جلسه دیگری با حضور مشاوران اقتصادی دکتر پزشکیان برگزار شود.

انتهای پیام/