تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3727361
شناسه : 3727361
تاریخ :
نرخ بیکاری در استان خوزستان ۲۵ درصد است اقتصاد ایران: امیر حیات مقدم نماینده حوزه انتخابیه بندر ماهشهر و امیدیه در نطق میان دستور گفت: علیرغم کلیه صنایع موجود در استان خوزستان و بندر ماهشهر نرخ بیکاری دراستان خوزستان ۲۵ درصد است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر امیر حیات مقدم نماینده بندر ماهشر و امیدیه در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب نکات مهمی را در خصوص نهاد مجلس و همکاری قوا در دیدار با نمایندگان مطرح کردند که حتماً باید در سرلوحه کار ما نمایندگان قرار گیرد. به رئیس‌جمهور منتخب و محبوب آقای پزشکیان تبریک می‌گویم. بنده از ایشان تقاضا دارم در انتخاب اعضای کابینه به نکاتی که معظم‌له فرمودند توجه داشته باشند و به همکاران خود در مجلس نیز می‌گویم ما ضمانت اجرای بیانات رهبری در تشکیل کابینه هستیم.

وی در ادامه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: ما یقین داریم که فلسطین و غزه پیروز این نبرد خواهد بود و این رژیم کودک‌کش و غاصب که به عنوان سرطان در منطقه فعال است، به زودی نابود خواهد شد.

حیات مقدم با اشاره به مدیران غیر بومی خوزستان گفت: علیرغم کلیه صنایع موجود در استان خوزستان و بندر ماهشر نرخ بیکاری در استان خوزستان ۲۵ درصد است من از وزیر کار و رفاه اجتماعی می‌خواهم که توضیح دهد چگونه به آمارهایی که در مجلس بیان کرده‌اند رسیدند؟ اکنون صددرصد مدیران ما غیربومی هستند، اینگونه چگونه می‌شود مشکل اشتغال را حل کرد؟