تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727334
شناسه : 3727334
تاریخ :
از سرگیری اردوی تیم ملی فوتسال بانوان با بازگشت فرشته کریمی اقتصاد ایران: زمان برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان، تاریخ جدید برگزاری اردوی تدارکاتی برای این تیم مشخص شد تا بازیکنان با انجام تمرینات مداوم خود را برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا آماده کنند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان از ۱۱ مرداد در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد. این اردو تا ۱۶ مرداد ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در این اردو مهسا کمالی و نسترن مقیمی به دلیل مصدومیت حضور ندارند. فرشته کریمی نیز بعد از مدت‌ها دوری به دلیل مصدومیت و گذراندن دوره نقاهت خود قرار است به جمع ملی پوشان اضافه شود.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران هم بعد از چند سال دوری از مسابقات رسمی بین المللی قرار است با ترکیب متشکل از بازیکن‌های جوان و با تجربه در این رویداد حضور پیدا کند.