تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3727323
شناسه : 3727323
تاریخ :
تدابیر امنیتی پلیس اطراف دانشگاه شریف برای مقابله با سارقان اقتصاد ایران: در جلسه رئیس دانشگاه صنعتی شریف و فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تدابیری درباره برقراری امنیت دانشجویان در اطراف دانشگاه اخذ شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به تصمیمات این دانشگاه در خصوص مسائل امنیتی اطراف دانشگاه  که برای دانشجویان دردسرهایی ایجاد کرده است، اظهار داشت: مدتی قبل جلسه‌ای با سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی در این خصوص داشتیم و درخواستهایی را درباره مسائل اطراف دانشگاه  مطرح کردیم. در این جلسه گلایه های دانشجویان و مراجعه کنندگان به دانشگاه درباره مسائل امینتی اطراف دانشگاه به فرمانده نیروی انتظامی منتقل شد.

 

وی گفت: سردار رادان موضوع را به فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار محمدیان ارجاع دادند و دو روز قبل نشستی با سردار محمدیان درباره این موضوع در دانشگاه شریف برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه تصمیمات خوبی در این جلسه اخذ شد، تصریح کرد: قرار شد گشت موتوری و ماشین پلیس به صوت زمان بندی شده در مناطق اطراف دانشگاه برقرار شود.

وی افزود: همچنین قرار شد یک کانکس با سیستم مانیتورینگ و افسر وظیفه در اطراف دانشگاه مستقر شود تا به شکایات دانشجویان و دانشگاهیان درباره اتفاقات احتمالی رسیدگی کند و مسائل دانشگاهیان  به طور خاص در این مکان بررسی و رسیدگی شود و این افراد به کلانتری مراجعه نکنند. 

موسوی گفت: سردار محمدیان قول دادند قبل از اتمام شهریور این موارد اجرایی شود.

به گزارش تسنیم، موضوع سرقت وسایل شخصی مانند کیف، لپ تاپ و گوشی در محدوده دانشگاه صنعتی شریف و خوابگاههای دانشجویی این دانشگاه به معضل مهم دانشجویان و ساکنان این مناطق تبدیل شده و دانشجویان در دوره های مختلف بارها خواستار تدابیری برای برقراری امنیت در این محدوده شده بودند.

انتهای پیام/