تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727317
شناسه : 3727317
تاریخ :
درخشش دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه البرز در مسابقات گویرانی اقتصاد ایران: کرج- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از درخشش دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه این استان در مسابقات گویرانی کشوری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیده سلیمانی از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم گویرانی دانش آموزان پسر استان البرز در مسابقات کشوری خبر داد.

وی گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی کشور در دو رشته‌ی دو و میدانی با انواع مختلف آن و همچنین گویرانی، از ۲۹ تیر ماه تا یکم مرداد ماه در اصفهان برگزار شد.

سلیمانی افزود: اعضای تیم گویرانی دانش آموزان پسر استان البرز با حضور ابوالفضل ورزدار، ابوالفضل رجبی و امیر علی صالحی به مربیگری علیرضا هادی و سرپرستی سعید آسیابی در این مسابقات شرکت کردند که در نهایت پس از استان تهران به عنوان نایب قهرمانی رسیدند؛ فارس هم سوم شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز اظهار کرد: برگزاری این رویدادها، شناسایی استعدادهای خاص دانش آموزان به ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را در بر دارد و می‌تواند مسیری برای ترغیب این دانش‌آموزان برای فراگیری مهارت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی باشد.