تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727254
شناسه : 3727254
تاریخ :
کارخانه طلای تفتان افتتاح شد اقتصاد ایران: تفتان_ با حضور ویدئو کنفرانسی سرپرست دولت سیزدهم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارخانه استحصال طلای تفتان به صورت رسمی افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عملیات احداث کارخانه استحصال طلای تفتان از اردیبهشت ۱۴۰۲ در این شهرستان آغاز شده و پس از طی مراحل آزمایشی، با حضور ویدئو کنفرانسی سرپرست دولت سیزدهم، توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، به صورت رسمی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

آئین افتتاح کارخانه طلای تفتان از طریق ویدئوکنفرانس و با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، معاونین وزیر کار، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و جمعی از مسؤولان سیستان و بلوچستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

این پروژه با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیون‌دلاری انجام شده و ماحصل ورود این صنعت به منطقه در مجموع هزار و ۵۰۰ شغل به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بوده که با اولویت شایسته‌گزینی و جذب نیروی بومی و به طریق آزمون استخدامی، مصاحبه تخصصی و در مرحله آخر برگزاری کلاس‌های آموزش تخصصی به‌صورت تئوری و عملی بود که هم‌زمان به مراحل احداث کارخانه صورت‌گرفته است.