تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727233
شناسه : 3727233
تاریخ :
همه به «کشتی» امید دارند/ برای موفقیت هر کاری می‌کنم اقتصاد ایران: رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه همه به تیم ملی کشتی امید دارند، تاکید کرد که برای موفقیت ملی پوشان هر کاری می‌کنم که اجازه نمی ‌دهم کاری روی زمین بماند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر در نشست خبری که امروز سه شنبه دوم مرداد برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا ایام محرم را تسلیت می گویم، خیلی ها مخالف برگزاری نشست امروز بودند و برخی ها به دنبال حاشیه هستند. اما نشست امروز واقعا لازم بود. رسانه ها باید به کشتی کمک کنند.

او ادامه داد: خط خطرناکی علیه کشتی در هفته گذشته ایجاد شد که باید جلوی آن را می گرفت.

دبیر تصریح کرد: فضای دهکده کاملا حرفه ای است و زمانی که یک ورزشکار مدال نگیرد بعد ببینید مثلا یک ورزشکار ۱۶ ساله صاحب مدال شده از لحاظ فکری دچار مشکل می شود. همچنین از زمینه تغذیه هم به مشکل می خوریم. یک هزار تومان بابت این موضوع از کمیته ملی المپیک پول دریافت نکردیم و نزدیک ۳۰۰، ۴۰۰ هزار دلار هزینه کردیم و نیت ما بابت این کار خیر بوده است.

رییس فدراسیون کشتی افزود: ما هر کاری که لازم باشد برای موفقیت تیم ملی کشورم انجام می دهم و یاد گرفته ام نگذارم کار زمین بماند. همه ما به این تیم امید داریم. وقتی برای حضور در فضای مجازی ندارم، من مسئول تیم و فدراسیون هستم و در بحث فنی دخالت خواهم کرد. همین امروز بحث فنی با حسن رنگرز داشتم.

او یادآور شد: من هیچ وقت در حد بزرگان کشتی ایران نیستم (حبیب الله موحد، تختی و ...)، من هر کاری لازم باشد از کوچکترین کار تا بزرگترین انجام می دهم تا کشتی موفق شود. 

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: ما نزدیک ۵۷ اعزام در شرایط سخت دلاری داشته ایم. بهترین بدنساز، روانشناس و ....  به تیم ملی کشتی کمک می کنند. زمان تمرین بسیار مهم است و بدنساز نقش مهمی دارد. ۲۰ روز آخر برای المپیک خیلی مهم است و باید آمادگی بدنی را کنترل کرد.

ادامه دارد...