تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727228
شناسه : 3727228
تاریخ :
تأمین ۳۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی راه گرمی – بیله سوار اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ۱۹ کیلومتر از مسیر گرمی _ بیله‌ سوار تامین شده و هفته بعد نسبت به برگزاری مناقصه اقدام خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محبوب حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای احداث و تکمیل باند دوم سه راهی صحرا – بیله سوار ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات سنگین پیمانکار از اداره کل راه و شهرسازی استان برای تکمیل باند دوم گرمی – بیله سوار قرارداد براساس ماده ۴۸ شرایط عمومی پیمان تحویل شد و پیرو بازدید انجام شده و با پیگیری استاندار اردبیل و نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی مقرر شد نسبت به انتخاب پیمانکار جدید اقدام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ۱۹ کیلومتر از مسیر گرمی _ بیله سوار در ۲ قطعه تأمین شده است و هفته بعد نسبت به برگزاری مناقصه اقدام خواهد شد.

حیدری ادامه داد: ضروری است نمایندگان و مسئولان استانی برای تأمین منابع مورد نیاز کمک کنند تا در فرآیند اجرا خللی وارد نشود.

وی بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبار و پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار و صاحبان اراضی در احداث این مسیر، عملیات اجرایی طرح تسریع خواهد شد.