تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727198
شناسه : 3727198
تاریخ :
خسروی‌وفا:ورزشکاران ایران آماده رقابت با حریفان‌شان هستند اقتصاد ایران: رییس کمیته ملی المپیک با ابراز امیدواری نسبت به نتیجه گیری کاروان ایران در بازی های المپیک گفت: خسروی‌وفا:ورزشکاران ایران آماده رقابت با حریفان المپیکی‌شان هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، محمود خسروی‌وفا در بدو ورود کاروان کشورمان به فرودگاه شارل دوگل اظهار داشت: کاروان خادم‌الرضا (ع) با شعار «صلح برای کودکان» راهی المپیک پاریس شده و همه نمایندگان کشورمان آماده رقابت هستند.

وی اظهار داشت: تیم‌ها و نمایندگان کشورمان در بازی‌های المپیک در پاریس با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد و امیدوارم که حاصل زحمات ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های اینجا دیده شود.

خسروی‌وفا تصریح کرد: رشته‌های اصلی ما در روزهای پایانی رقابت‌های خود را برگزار خواهند کرد و امیدوارم که همه با آرامش در کنار هم فضای شاد و دوستی را ایجاد کنیم که به دور از جنگ و تبعیض باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان افزود: نمایندگان ایران به عنوان یک کشور امن در پاریس محل برگزاری بازی‌های المپیک حضور دارند.

وی همچنین در خصوص پاداش مدال‌آوران نیز گفت: ورزشکاران ما برای رقابت و نشاط اینجا حضور دارند اما در خصوص پاداش، به صورت ریالی به حسابشان همان روز واریز خواهد شد که برای مدال طلای کمیته ملی المپیک ۱۰ میلیارد تومان و وزارت ورزش هم ۸ میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد.